Кошик покупок (0)
У кошику порожньо!

Як залучити клієнтів на манікюр

Майстер нігтьового сервісу - робота для людей креативних, терплячих, посидючих. Зайнятися надання послуг краси може будь-яка людина, що отримав певні навички і знання і бажає розвиватися в б'юті-сфері. Можна влаштуватися на роботу в салон або почати надавати послуги приватним клієнтам на дому - вибирайте свій зручний формат. Але і в тому, і в іншому випадку майстри стикаються з однаковою проблемою - залученням і утриманням клієнтів.

Як і будь-якого іншого фахівця майстру манікюру хочеться якомога швидше створити власну базу постійних відвідувачів. Від числа клієнтів безпосередньо залежить дохід і рентабельність бізнесу. Як залучити нових клієнтів у власну маленьку студію або в салон?Сучасні технології допомагають вирішити цю проблему без зайвих витрат - на допомогу приходять соціальні мережі і завжди працюють рекомендації. Працюйте на вищому рівні і про вас будуть розповідати знайомим, друзям, колегам. 

Манікюр та соціальні мережі

початківцю майстру нізвідки взяти репутацію. Її необхідно спочатку заробити. Для створення портфоліо скористайтеся допомогою родичів і друзів, які готові довірити вам свої нігті і надати допомогу в просуванні бізнесу. Таку роботу можна виконувати з хорошою знижкою, пропонуючи знайомим оплачувати тільки використовувані вами матеріали. Звичайно, перший час розраховувати на прибуток не доведеться, але зате у вас з'являться роботи, які можна показати потенційним клієнтам. Цей метод дійсно працює, тим більше, для демонстрації результатів є всі можливості.

Розповідати про себе та свою роботу найлегше в соцмережах:

  • є кілька найпопулярніших ресурсів, де можна завести акаунти для просування;

  • можна почати з додавання в друзі знайомих, після чого - розширювати аудиторію за рахунок їхніх друзів і знайомих;

  • на сторінках соціальних мереж легко розміщувати не тільки текстові оголошення, а й фото тієї краси, яку ви готові творити.

Вартість розкрутки в соцмережах може бути різною - варіюйте її у відповідність зі своїми можливостями. 

Як залучити нових клієнтів в студію за допомогою рекомендацій

Її один невитратний спосіб залучення нових відвідувачів - "сарафанне радіо". Виконуйте роботу так, щоб її помічали і нею цікавилися. Наочне підтвердження вашої майстерності на руках клієнтів стане найкращою рекламою. Кожна з ваших клієнток може привести по 2-3 подруги, які, в свою чергу, розкажуть про вас своїм знайомим. Працюйте якісно і клієнти самі вас знайдуть. 

Як утримати клієнтів майстру манікюру

Манікюр - процедура, яку необхідно проводити регулярно. Важливо стежити за тим, щоб кожен ваш клієнт йшов із записом на наступне відвідування. Так ви допоможете людині планувати його подальші дії з уже зайнятим певним часом і підвищите шанси того, що людина до вас повернеться. Можна відправити нагадування клієнту про записи на манікюр - скористайтеся повідомленнями в месенджерах або коротким дзвінком по телефону. 

Ще один спосіб утримання клієнта - комплекс знижок і акційних пропозицій. Наприклад, зниження ціни на кожну п'яту процедуру або приємні бонуси за приведеного друга. Грошові винагороди відмінно працюють - перевірте і переконайтеся на власному досвіді.

Як не стати забутим клієнтами майстром? Постійно нагадуйте про себе, рекомендуйте клієнтам підписатися на ваш аккаунт в соцмережі, де не забувайте ділитися новими рішеннями, модними дизайнами, цікавою інформацією. Відвідуйте різні спеціалізовані виставки та семінари, де можна поширювати інформацію про свої послуги і обмінюватися досвідом з колегами, розповідайте про заходи передплатникам. Ваша активність і товариськість н дозволять забути про вашу роботу і її якості.

Також вам допоможуть якісні Гель - лаки ThePilochki для якісного манікюру, що б клієнти були задоволені Вашою роботою